Subject: E-kinnistusraamatu andmete uuendamine ja võimaldamine isikukoodiga kinnistute otsimine
From: <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 12:56:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume uuendada e-kinnistusraamatu halduses andmed:

Kontaktisik (juhatuse liige):
Alar East
58454693
[email-masked]

Kontaktandmed:
Ülikooli 2a, Tartu 51003
6560000
58454693
[email-masked]

Eemaldada kasutajad (ei tööta enam credit.ee-s):
ZAURE.AGNES <https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17143281>
EGNERAAMAT <https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17130885>
GETRIINKOPPEL <https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17136469>
JELENABOGDANOVA
<https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17125401>
KADRIREISENBUK <https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17130884>

KRISTAKAJAK <https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17130063>
MARIJATUKMATŠEVA
<https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17132230>
MARINABELKOVA <https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17125404>
OLEGTROFIMOV <https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17130668>
RASMUS.VAHER <https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17138404>
SVETLANABRIGIN <https://ariregister.rik.ee/est/admin/biz_user?id=17130886>

Avada võimalus otsida kinnistu andmed isikukoodi alusel.
Alates 15.01.2025 saavad füüsilisest isikust kinnisasja omaniku nime ja
isikukoodi järgi andmeid otsida kinnistusraamatuseaduse § 74 lõikes 4²
nimetatud isikud seaduses sätestatud ülesannete täitmiseks.

 (42) Lisaks käesoleva paragrahvi 41. lõikes nimetatud alustele võivad
kinnistusraamatu andmeid pärida füüsilise isiku nime ja isikukoodi alusel
järgmised isikud:
6) krediidiasutus, kes vajab kinnistusraamatu andmeid seaduses sätestatud
ülesannete täitmiseks;

Credit.ee OÜ tegevusluba FFA000485
Tulenevalt Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seadus1-st ning
hoolsusmeetmete kohustatud rakendamisest avada võimalus isikukoodi alusel
kinnistusraamatus isikukoodi alusel otsing.

Lugupidamisega

Alar East | juhatuse liige

Tel. (+372) 58454693

E-post [email-masked]

Credit.ee OÜ, reg. 11898079

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Juhul, kui Te ei ole
e-kirja määratud adressaat, palume Teil sellest meile viivitamatult teada
anda ja e-kiri koos lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja loata
avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud.

The content of this email, including all attachments, is confidential. If
you are not the intended recipient hereof, please notify us immediately
and delete this email! Any unauthorized disclosure, copying, distribution
or any other use of its content is strictly prohibited.